Torsdag

Håret. Det blev ljusare igår. Ljusare och kortare. Inte lika äckligt och slitet. "Klipp av skiten", så sa jag. Jag tror jag har jag blivit av med min frisörskräck. Fast det blev inte så kort som man kan tro genom att titta på bilden, jag har tofs på bilden. Men men.
Efter att mitt sällskap åkte hem imorse har jag hunnit med att träna. Biceps, triceps och lite löp. Blev inte så mycket av det där sista för jag har VÄRLDENS träningsvärk i vaderna sedan i tisdags. Jag brukar inte klaga över träningsvärk utan brukar vara glad när jag har lite värk i mina muskeler men inte idag. Det är så sjukt! Jag kan inte ens gå i trappan utan att det gör ont. Knasknas. Jag som inte punkttränade vaderna i tisdags. Aja jag ska vara glad som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0