Tisdag- ledarefnrollspelträning

Sitter redan vid en dator i skolan och filar på min ledare. Suck. Men det är det nästsista andetaget för våran tidning. Imorgon är det bara layout sen är skiten klar, U N D E R B A R T.

Igår sopade de vägarna i Sorunda och då är det tamigtusan vår. Så när jag kom hem ifrån skolan bestämde jag mig för att inte ligga och lata mig hela kvällen utan för att spendera kvällen utomhus. Jag klädde på mig träningskläderna och cyklade ner till spångbro. Hem till Sandra för att springa. Vädret var det bästa så det blev en riktigt lyckad kväll.

Dagens kväll ska jag inte spendera ifrom av att cykla/springa utan att troligtvist plugga och gymma. Inte lika kul men ändå helt okej. Nej, ledaren var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0