Onsdag

Ett av mina nyårslöften var att ta morgonpromenad 5 dagar i veckan och det har jag faktiskt hållt. Men varje morgon jag promenerar ser jag trötta grannar som är ute och rastar sin hund. Så jag har kommit på en affärsidé! Att jag tar med deras hundrar ut på morgonpromenaderna. Egentligen hur simpelt som helst! Så nu har jag suttit och gjort en annons som jag ska sätta upp på anslagstavlan. Jag har använt mig av bilden ovan för att ge ett intryck att jag är världens hundvän. Egentligen är bilden iscensatt och jag mutade Lisa med ett ben så hon skulle pussa på mig. Mohaha. Hoppas det funkar!
Dagens reflektioner då? Jo att det är dunder härligt att lyssna på ljudbok när man är ute och springer. Idag laddade över Onåd till ipoden och betade av femkilometaren. Dock måste jag nämna att det gick lite långsamare att springa med en lugn berättarröst i öronen än med dunkande musik.
Snart blir det en lite snabb tripp till Stockholm för att äntligen sälja min balklänning och strosa runt på Vallhallavägen. Jessica och hennes KTH såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0