Ett vårrus

Igår sprang vi Vårruset. Det var roligt som fan! Dock var banan väldig monoton med bara en uppförsbacka, om man ens kan kalla det för en uppförsbacke. Men jag blev iallafall super taggad inför torsdagens lopp. Jag och Nils ska springa Scaniamilen. Då jävlar ska jag ge allt! Målet är att jag ska bli så slut så jag inte kan gå efteråt.
Idag då? Jag vaknade hos Nils och ägnade morgonens första timmar till att ta mig hem. Ingen skola idag. Ingen skola på hela veckan. Skoldagarna är slut. Studenten är först om två veckor men vi åker till Tunisien på Söndag och jag har inget att göra i skolan förutom att bara sitta av tid. Så därför är jag hemma istället och sitter av tid. Men jag har redan blivit rastlös. Jag måste komma på något att göra nu under mina lediga dagar. Träna kan jag inte göra för jag vill inte att mina muskler ska vara möra till i morgonkväll. Sitta framför tvn och datorn blir man ju bara deprimerad över. Bakat bröd har jag redan hunnit gjort idag. Kommer nog på nått, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0