Endast en muntlig presentation

Gud, jag trodde aldrig jag skulle bli en såndär patetisk jävel som sitter framför webbkameran och gör tummen upp, eller värre, gör tummen ner. Men nu så!
Idag är dagen då jag får göra sånt. För det är både upp och ner tummar. Det är dagen då jag ska stå och snacka om gud vet vad i 20 minuter. Glad över att det är över om sex timmar. Oglad över att jag är nervös. Dock ska jag agera självsäker och gå in i min professionella roll som Super-Jytte. Men som sagt komplittering är inget man dör av. Försöker jag intala mig själv i alla fall. Usch, hatar mig själv att jag gör en så stor grej av det. Jag lovar mig själv att sluta göra en grej av egentligen obetydliga saker. Så nu har jag slutat med det! Så inlägg likt detta kommer aldrig, aldrig skrivas igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0