Måndag 21 nov

Gårdagen: Plugg inför tentan nästa tisdag, plugg! Sedan ett benpass med en migränsjuk Emelie. Efter hade jag och Nils planerat in klättring men väggen var stäng på grund av tävling så det blev simning och tidigare hemgång istället. Hemma blev det plugg, igen. Dock blev kvällen pluggfri med film, the switch, en riktig amerikansk mainstream film. Underhållande, inge mer. I lördags såg vi på filmen All good things som å andra sidan var helt otroligt underbar. Jag citerar Jason Diakité ur Så mycket bättre "Det var så underbart att jag önskar att det aldrig hade hänt." Har fått men för livet.
Idag: Upp halv åtta för att gå morgonpromenad, äta frukost och plugga. Nu efter några timmars studietid ska jag dra mig iväg till iksu för att träna med en halvt okänd brud. En första dejt. Badmössan hänger med så blir troligtvis simning efteråt. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0