Dagen före den 4 oktober

Efter skolans slut drog jag till Konsum köpte inslagingspapper, for hem för att slå in paket. Imorgon är det en väldigt speciel dag. Speciel gånger fyra. Det är bulldagen, Mamma och Pappas bröllopsdag, Nils födelsedag och den dagen Malin och Maja åker till Usa. Så morgondagen ska bli en dag att minnas. Så idag har jag planerat inför Nils dag, ångrat att jag inte skickade ett kort hem till Mamma och Pappa samt pratat med Malin och Maja. Maja lovade att ringa igen senare. Idag insåg jag en sak, jag saknar Malin och Maja. Kanske beror på att de ska åka iväg eller så beror det på något annat. Fast vi kommer hem till jul, båda parterna och jag längtar lite. Ska bli kul att höra och berätta om alla äventyr vi upplevt. Men tills dess ska jag äta lasagne och titta klvart på den där filmen SATC, tvåan var det visst.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, "for hem".. Nu är du fan umebo på riktigt ;)

2011-10-04 @ 15:26:16
URL: http://fridalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0