En gång var han bara min och vi älskade varann.

Dagen: Simning med Nilsen och då menar jag verkligen med Nilsen. När vi simmade höll vi varandra i händerna och det avslutades med att vi mötes i mitten av bassängen och utförde en såndär jätte lång kyss under vattnet. Tanterna var måttligt glada på oss efter...  Sedan basgruppsmöte. For hem och påbörjande det som är en del av slutet. När det blev mörkt promenerade jag på Holmsunds gator med en Amanda. Nu gäller mer plugg av det där slutet och det går bra. Jag har ett sånt där flow och jag är inte tönt, bara inne i skiten. Fast flow är det töntigaste ordet jag vet. Dock är det tur att ni som råkar läsa det här inte har någon aning om vad flow är för nått knasigt. Ni är flera mil bort och har absolut inte nån koll på arbetsterapeutiska begrepp, tur för er kan man tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0