en lunch-bild för att jag härmar en Sandra W

Hemma igen och ska precis börja kalasa på denna sallad med linser, bönor, fetaost, keso, tomater, matvete, gurka, äpple samt ett stekt ägg. Bara om någon undrade liksom. Ska sätta på en film och mysa i soffan. Ska sedan ta tag i läsandet av sammanställningarna vi gjort. Imorgon är det seminarium i tvärgrupper. Dock bara en halv dag. Resten av morgondagen ska jag fira med lunch med halvt okänd tjej och frisörbesök, födelsedagsfest också. Jag längtar efter morgondagen. Fast jag längtar efter kvällen också, ska nog få kvällsbesök av Lina istället. Men jag längtar efter nuet nu, eller inte längtar, njuter.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha dagens lunch is the shit! <3

2011-10-06 @ 15:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0