Ta min hand jag följer dig, vi ska åt samma håll.

En dag med seminarium, titt på film samt fixa med grupparbetet. Alla är trötta och jag är inte ett undantag så ikväll ska jag inte plugga utan ta en promenad til butiken, köpa något mumsigt och sova framför en film. Dock känns det lockande att åka in till stan och umgås, men den största delen av mig är trött och vill spara mig inför morgondagens mellanstadiedisco. För övrigt ser morgondagens schemat ut såhär: Ett morgonpass iform av simning med Nils, arbetspass mellan 11 och 16, fix och förförning hos Moa, disco med klassen och troligtvis utgång.
Föresten så väntar jag på den där tiden. Du vet den där tiden då förhållandet går in i en negativ fas på grund av ihopflyttning. Vi är kanske unika men vi mår bra av det här att bo ihop. Som du sa igår: Vårt förhållande har aldrig varit bättre. Det kanske beror på att vi har hittat en balans i varandet till varandra. Inte ett bråk på två veckor, inte ens ett litet. Nästan så det börjar bli läskigt. Bråk behövs, eller?
En fundering. Men egentligen vem behöver tänka när man är lycklig?

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vad glad jag blir att ni har det sa bra jytte <3

2011-09-17 @ 10:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0