För att få igång den här bloggen igen

Bild- en med mobilen för att kameran snodde Nils med sig till Rönninge
 
I nuläget befinner jag mig i Sorunda hemma hos min mor och far. Jag känner ett otroligt lugn när jag är här. Det finns inte så mycket som behövs göras, vilket i längden är väldigt trist men för studen är riktigt skönt. 
Det var igår eftermiddag vi kom hem efter vår snabbvisit i Lissabon. Första kvällen tillbaka i Sverige bjöd på umgänge iform av de där partymyrorna med snack om liv och skit. Som det ska vara helt enkelt! 
Idag så ska det inte göras så mycket nämnvärt förutom att det ska ätas kräftor ikväll med grannskapet och till det ska det bakas vilket inkluderar en sväng till affären. Men först blir det bad i badkaret med mask för ansiktet och en bok i handen. Är det semester så är det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0