Lisboa

Andra dagen i Lissabon och vi har som planerat riktigt bra!
Det äts mycket fisk och god sådan. Under denna resa har samt kommer jag att boosta min kropp med omega-3. Igår efter den nästintill perfekta hotellfrukosten, minus är att det saknas grönsaker att ha på smörgåsen, tog vi på oss de kläder som är bäst att svettas i samt joggingskorna och begav oss ut på en 2,5 timmes promenad på Lissabons kupperade underlag. Jag säger bara herrejösses vad rumpan har fått arbeta i dessa backar! Tillbaka på hotellet blev det duschen och sedan ut igen men då med shoppingskorna på istället. Vi bor kalas centralt. Bästa vägbeskrivningen till hotellet är att när du kommer till avenyn och till Prada-butiken tar du vänster upp för en backe. Det har blivit bad i pool och bastu i hotellets spa och imorgon är det inplanerat ansiktsbehandling samt massage av de där fötterna som har haft en jobbig vår och sommar med mycket stå, gå och springa.
Nu idag på morgonen är vädret inte hundra så därför passar jag på att ta pojkvännen under armen och drar till ett inomhuscentrum som ligger någon km från hotellet. Cirkus 270 butiker ska vi hinna plöja igenom innan vädret blir fint igen.
 
Hejsvejs sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0