Som avslut och start på veckan

 
Gårdagens middag blev egengjord och med sällskap ifrom av fem vänner varav två sushiproffs blev middagsresultatet sushi. Kvällen förde med sig insiken att det kan hända jäklans mycket på ett år.
 
Dagens frukost förtärdes i Södertälje på Quality hotel med Malin. Med den mumsigaste äggröran, fräsch fruktsallad och egologisk apelsinjuice blev betyget för åltiden mycket starkt. Ett minus var dock att det tillutseende mest fiberrika brödet smakade aningen för mycket sirap för min smak.
 
Nu är jag i Rönninge med önskan att placera rumpan framför en film och bara vara. Önskningar är som bäst när de slår in så jag ska nog säga hejsvejs och bära med mig karln till soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0