27 feb

Veckan som har varit har handlar om det som jag trodde, jobb, studier, träning, andra studier och umgänge med underbara människor. I lördags kom Sandra och Sara hit och på kvällen inträffade mitt 20års kalas. Det blev ett lyckat ett! Söndagen spenderades med städ och i soffblablabla... Ny vecka, nya tag och jag är glad över att jag har avslutat och avklarat min kurs i arbetsterapin och kan lägga allt fokus på kostvetenskapen.
Idag är det i alla fall min födelsedag och den har varit bra, mycket, mycket! Träning, en mumsig lunch på stan och shopping med min karl har stått på schemat. Jag kom hem med otoligt mycket gott. Tog min första runda på systembolaget också. Ikväll blir det fin middag och krök, eller så mycket krök det blir när två personer dricker vin till maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0