Bättre sent än aldrig

Antal tagna morgonpromenaden: 5st
Antal löpta km: 20km
Antal simpass: 2st
Antal styrkepass av ben: 2st
Antal styrkepass av ryggen: 2st
Antal styrkepass av bålen: 4st
Antal styrkepass av bröst: 1st
Antal styrkepass av biceps, triceps: 1st
Antal styrkepass axlar: 1st
+ 1st Indoor Walkingpass
Kommentar: Sprang 11km mer än vad som var tänkt men det känns bra. Jag är glad över att jag har kommit igång med löpningen ordentligt nu.En klapp på axeln ger jag mig själv, bara för att jag är en bra jävla brud. Fast att jag läser två helfartskurser parallellt så har träningen inte tagit någon skada utan jag har prioriterat den fullt ut samtidigt som jag har haft tid att träffa gamla och nya vänner, gjort middag varje kväll, jobbat och hållt lägenheten ren. Det ända som jag kan säga att jag har misslyckas lite med är att vara en såndär superduper flickvän. Allahjärtansdag kommer lämpligt om jag formulerar det så. Kärlek ska pioriteras, egentligen högst, alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0