Smått ur en vecka som är.

Denna vecka ur träningssynpunkt har inte varit speciellt bra. I Måndags kännde jag att jag höll på att bli sjuk så jag ställde in all träning fram tills Fredag. Jag är inne i en såndär period då det inte finns tid för sjukdom. All den lediga tiden jag fick genom att välja bort träning har jag använt till att plugga. Nästa vecka är den sista veckan jag läser 200 procent. Dock är veckan den mest krävande. Examination i beteendevetenskapen, seminarium och föreläsningar i kemin, planering av, inhandling och förberedning för och havande av ett 20års kalas, två underbara vänner på besök samt en fett bokrea på det. Jag kommer dock bara arbeta tre korta pass nästa vecka pga att tiden inte räcker till och att skolan ändå måste gå före, lite sorgligt för det är kul det där med att arbeta.
Denna helg har vi besök i lägenheten av vår vän Max. Så förutom med plugg, jobb och taklagsfest har helgen spenderats med kalas avec Nils klass och umgänge. Taklagsfesten stod käreste Bokia Åkerbloms för och blev riktigt kalas!
Denna dag ska spenderas med loppis, träning och studier. Ska inom halvtimmen bli hämtad av Amanda och Tom för att sedan fara vidare till Obbola och loppisen. Nils och Max är ute med bilen i stormen för att ta sig för att åka skidor/snowboard utför. Jag är inte avundssjuk utan tycker mest att dom är ett par galningar. Men positivt, dom lär ju vara ensamma i backen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0