Tisdag

Ett konstaterande. Om jag var nöjd med mitt liv här hade jag aldrig flyttat. Ett sant ett också. Fast jag njuter just nu, för jag är på semester. Men som alltid när jag är hemifrån mer än en vecka längtar jag hem. Det gör jag. Tidigt på lördagens morgon far vi uppåt igen. Tills dess ska jag jobba, plugga och umgås. Försöker planera denna veckan bra så att allt som ska hinnas med, hinns med.
Ska snarast åka ner och påbörja dagen på bokhandeln. Senare har jag planerat in en spelkväll med dom där tjejerna. På lunchen ska jag hinna läsa klart ett ex av litteraturen som ligger på hög. Måste ligga bra till om jag ska kunna läsa två kurser parallellt. Fast egentligen vill jag läsa ur den andra högen studielitteratur. Den jag lånade för att förbereda mig in för kostvetenskapen. Jag vet att jag har gjort rätt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0