Efter 10

Dum som jag är slog jag på tvn när jag skulle duscha. Efter 10 var på, LCHF-debatt. Det blev ingen dusch. Jag skrek lite för mig själv och blev ledsen över hur vinklar programmet var, mot LCHF fördel. I debattpanelen satt det en person som är mot LCHF och hon debatterades av tre personer som är för LCHF. Med tre personer för LCHF fick de gynnande argument för dieten 3/4 av programtiden. Usch, jag försöker lägga mig utan för LCHF-debatten men det är svårt för det är den vanligaste frågan man får när man säger att man studerar vetenskapen inom kost, vad ställer du dig till LCHF? Det blir ingen debattartikel här inte. Dock vill jag poängtera att det jag står för är att du som person ska äta det du vill och det du mår bra av både fysiskt och psykiskt. Exprimentera, insperera men köp aldrig någon diet rakt av! Lyssna på din kropp för du är unik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0