Att kolhydratladda till ingen nytta...

Min respektive hans energibomb till fruost.

En BRAKfrukost senare blir jag upplyst av Lotta att Storsjöloppet inte är ikväll utan på Tisdag. Fail. Jag har tydligen kollat på förra årets inbjudan och trott att det är den 17maj. Suck... Dock finns det inget negativt som inte medför något positivt, i detta fall mycket skratt! Det negativa jag tänker: två vilodagar till ingen nytta, då jag inte sprang igår eller i förrgår för att vila bena. Fast vila behövde de nog göra endå.
Hur är dagen omplanerad då? Vi ska nog passa på att testspringa banan eller om modet sviker så löpning inomhus på Iksu. Tur att livet bjuder på skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0