Glädje av ett resultat

Efter lunch for jag iväg in till universitetet för att sitta med och glo på ett möte med Cibus. Jag tror att jag ska anmäla intresse om att sitta med som ledarmot, att engagera sig lite har man nog alltid tillbaka i slutändan.
Efter mötte jag upp Nils och vi sällskapade till Iksu där jag sprang och han styrketränade. Med mina träningsvärkande ben blev tiden på 5km 26,32min. Nöjd utifrån förutsättningarna.
Något annat som jag är nöjd över, en dag som denna, är mitt reslutat på senaste tentan i Fysiologi och Metabolism. Det goda resultatet ska firas med en mumsig middag!


Nu: städa undan skålen från mellanmålet och hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0