Skämmes tamefan


Just nu är jag är trött och känner för att njuta av en berättelse, vad passar då inte bättre än att krypa ner under täcket och läsa om Zlatans liv? Ja, jag vet att et är lite skämmigt att jag jobbar på Bokia och inte har läst Jag är Zlatan Ibrahimovic än.. Men jag kan väll säga såhär; om jag inte hade jobbat i en bokhandel skulle jag aldrig valt att läsa om Zlatan, jag har nästan noll intresse av killen. Men nu när plugget känns lugnt och min böckerjagvillläsa-lista är avbetad så känner jag mig tvungen att i alla fall ge boken en chans. Jag är endå lite nyfiken på om boken lever upp till sitt rykte. Men som sagt skämms på mig! Hoppas inte chefen får reda på det här, jag tror det kallas tjänstefel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0