Ett icke så intressant inlägg om min oplanerade lördag

 
Denna dag är och har varit helt oplanerad. Jag har kommit på mig själv med att planera för mycket så idag fick jag inte ha en enda plan eller måste. Jag dammsög igårkväll, fredagkväll, för att jag inte skulle känna att jag hade några måsten idag.. 
Vad har jag valt att göra då, denna oplanerad lördag?
Klockan 7 när jag vaknade la jag mig framför en film i soffan. Efter halva filmen fick jag sällskap och frukost hamnade i magen. En riktig mysmorgon med han jag älskar.
Till lunch gräddades goa raggmunkar. Sedan tog vi varsin tygkasse och styrde våra cyklar till Ica Maxi. Såklart väljer jag att spendera min helt lediga lördag på Ica Maxi med att handla mat! De flesta livsmedel som följde med hem användes på direkten då det blev bakstuga här hemma. Rulltårta och en sockerfri variant på kärleksmums. Jag tänkte skriva ut receptet på sistnämnda kaka i ett inlägg här efter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0