146 minuters löpning

 
Hemma efter ett distanspass. Jag hade som vision att jag skulle vara ute i 2 timmar men det blev, som det oftast blir, längre. 2 timmar och 26minuter var jag ute och jag tipar på att distansen i alla fall blev 2,3mil. Mobilen dog efter 80minuter och jag har ännu inte köpt nån GPS till klockan, så jag är inte hundra på distansen. Syftet med träningspasset var att jag skulle ut och springa i 2 timmar utan att tänka på tempot, ett lungt pass för att vänja kroppen att springa längre distans. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Se där! Grymt bruden, bara fortsätt så! Distanslöpning är den bästa löpningen ;)

2012-10-02 @ 10:06:00
URL: http://lotta.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0