Söndag



Nya kursen har börjat och vi har bytt plats på vårt boende så det kan vara anledning till att det inte har uppdateras här. Men nu loggade jag in och det firar jag med att slänga in lite blandade bilder från dagen och en beskrivande text kan ni också få. 
 
Bild 1 - vardagsrummet en skön Söndag! Här startade jag dagen med en skål fil innan jag gick ut på promenix med Emmelie och sedan besökte Maja en sväng.
Bild 2 - familjens senaste tillskott! Berit döpte jag henne till och hon är perfekt! 
Bild 3 och 4 - Inflyttningspresent ifrån Emelie och Kalle blev till middag. Rostade rotfrukter i ugn med stekta champinjoner och bonbönor i stuvning. 
Bild 5 - Bevis på att jag lever och att jag hade kläder på mig när jag åkte till Holmsund för att hälsa hej på vår hyresgäst Niklas (vi hyr ut vår lägenhet i Holmsund under uppsägningstiden) och vår fd. granne Jan-Olof.
 
Annars då? Jo, det känns inte hundra eller nittionio men bättre än sextio är det garanterat! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0