Tillbaka i rutiner

Jag har lagt in en färgtoning i håret likt min utväxt för att testa på´t liksom. 
 
Igår efter lite träning och målning av golvlist tog jag med karln samt cykeln på en guidadtur runt Umeå för att berikas med historia om staden man bor i. Kvällen fortsatte hemma hos Hanna med middag och andra Hanna. Mycket gott och framförallt trevligt! 
 
Idag då? Tillbaka i rutiner då jag ska ner till stan och arbeta några timmar. Jobb sedan sjuk, frisk och då arbete igen. Hemskt kan tyckas men jag är nöjd. Jag har blivit så extremt rastlös av att ligga hemma att jag gärna tar tillbaka rutiner och lite ökat tempo. Så jobb till skolan börjar och lite arbete under första skolveckan också. Semester tar vi i vinter istället där solen visar sig, Kap Verde. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du ä såååå himla fin Jytte:)

2013-08-26 @ 22:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0