Tre veckor - underbart är kort?

Tre veckor kvar tills att vi far ner över jul. Tre veckor av tentaplugg, restaurangdrift och arbete i julstress. Jag njuter tyvärr inte så mycket i nuet för tillfället utan lever för julledigheten som kommer. Då jag kommer sitta i föräldrarnas fantastiska soffa på julafton och känna att fyfarao vad bra jag är som klarade denna period! 
 
Fast det är inte helt sant att jag inte hinner njuta av livet. För i helgen träffade jag vänner som gör mig gott och jag hade det nedrans trevligt på jobbet. Karln hinner jag få en kram av lite nu och då. Tentan som närmar sig känns än sålänge lugn och att arbeta i kök är kalas när man har duktiga kurskamraterna. Så egentligen har jag inget att klaga på. Livet är bara intensivt, men det väl så jag vill ha det? Det ska kännas att man lever! utbrister jag och med det stänger ner datorn för kvällen för att istället ta sällskap med karln på en promenad i ett snöigt Umeå. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

saknar dig vännen <3 hektiska perioder och mycket att göra/vilja hinna är inte de optimala för oss --> de tar alltför lång tid mellan gångerna vi ses. Men när de lugnar ner sig får vi se till att ta en kaffe eller nått. Hälsa Nils och hoppas ni får en mysig december:-)

Svar: Du är i mina tankar och jag hoppas att det går riktigt bra för er med C-uppsatsen. Det ser jag verkligen framemot! Detsamma och hälsa Björn, ta hand om varandra <3
Jytte

2013-12-03 @ 21:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0