Tummen upp...

 
...för att igår blev vi klara med våra arbetsledardagar i kök så nu är pressen borta. En rapport är klar och godkänd som ska presenteras senare idag. Men innan ska en arbetsledarpärm och efterkalkyl färdigställas men det kommer gå i ett nafs. Efter allt ska det tentapluggas med Hanna för att det som är kvar av det köttiga är en tenta. Dock är den skriven om en vecka och jag känner ett lugn. Jag gör mitt bästa, sen får det bära eller brista. Oavsett vad är jag nöjd över situationen och mig själv. Så nu ska jag njuta av de sista dagarna i restaurangdrift och se tillbaka på det som har avklarats. Nästan klar. 
 
Som ni förstår av inlägget existerar inte mycket annat än studier i mitt huvud. Från att jag går upp om morgonen till att jag går till sängs igen om kvällen. Det är utvecklande men inte hälsosamt i långa loppet, vilket är en insikt jag har fått. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0