Söndags struktur

 
Annars idag då? 
Jag har lekt nyttig och städat fram och tillbaka samt ut och in. Strukturerat upp samt betat av plugg från min attgöra-lista. Tagit luft och sträckt på bena i en lugn och skön men ack så kort joggingtur. Det där med att tömma blåsan innan man lämnar lägenheten är oftast en bra idé, i alla fall när skogens mark är täckt av kall snö. Att handlat nödproviant i form av vetemjöl etc. blev jag sedan tvungen till. Han Nils använde tydligen upp allt igår när han bakade bröd till sina vänner... 
 
Nu, just nu eller väldigt snart, väntar jag besök av Hanna som jag inte träffat sedan i slutet på sommaren (?!). Jag ska krama henne hårt och kräva att få höra allt om hennes liv. I gengälld ska hon få en semla. Bra deal, inte sant? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0