Hur vet man att det är tentaperiod?

 
 
Svar: när alla stolar på hela universitetsområdet är upptagna av desperata studenter, när Ica har slut i salladsbaren, på fryspizzorna och på enportionsrätterna samt när Jytte går utanför dörren i en alldeles för skrynklig skorta... Nej men jag är inte ytlig!
 
 
Ni vill inte höra om min dag för  den har inte varit så jätte speciell. Mest bara nyttig och vemfan vill höra om nyttigheter? Vill man spy så kan man ju lika bra stoppa fingrarna i halsen, säger jag och fortsätter studera kost som kan minska risken för cancer. 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Jytte! Jo det hade varit jätteroligt. Jag behöver någon som peppar! Hoppas det går bra på tentan!

2013-01-18 @ 08:24:20
URL: http://amandasunderbaraliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0