Idag är jag väldigt nära hundra

Ibland kommer den där dagen. Den där dagen då man inte känner sig hundra, utan kanske bara 75procentig. Då man tänker lite för mycket och det tar lite mer energi att andas. Då sitter man kvar några extra timmar i skolan med studierna för att hemma är inte sambon, han är iväg och arbetar. Den där dagen är det inte roligt att vara själv utan då vill man ha liv och rörelse omkring sig. Under dagen vill man undvika situationer då man tänker lite för mycket. För just under denna dag känner man sig bara knasig av sina tankar. Men man måste få vara 75 procentig ibland för att kunna känna sig hundra. Idag känner jag mig väldigt, väldigt nära hundra. Idag är det inte den där dagen för den var igår.
 
Ibland kommer den där dagen, nog inte bara för mig utan för de flesta. Det är viktigt att ta med sig det från dagen som gjorde en lycklig och glad. Berikande diskussion, vänner, trevligt sällskap, blommor, spontankärleksförklaring från mor och löparstrumpor från sambon var det som gjorde den där dagen bra. Dock ska denna dag bli bättre!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0