Lag mor och dotter

 
 
 
Gårdagen inledes med promenad och njutning i solen. Cyklade efter lunch med Cassandra till Grinsjön för att njuta lite till och uppdatera varandra. På kvällen sprang mor och jag det trevliga Parloppet i Hagaparken. Femkilometers bana med mycket upp- samt nedför i mysig miljö. Jag gillar längre distanser mer när lopp ska springas säger jag och inser att jag har blivit en distansnjutare på mindre än ett år. Förr såg träningen mer ut så att jag sprang kortare och pressade tider. Nu är det längre och betydligt mindre pressande. Att hitta det som passar för sig själv är A och O. 
Efter loppet och lite picknick i det gröna gräset styrde bilen mot Rönninge där Nils med vänner precis åt upp det sista från grillen. 
 
 
Bra sommardag helt och enkelt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0