Smultronställe

 
Dagen har spenderats på Sturehof slott med häng och lunch på Voltaire & Vänner. Sötpotatispaj med chevre och spenat, fetaostkräm. Räksmörgås. Riktigt fint och mysigt café i otrolig slottsmiljö. Andra matstället av Voltaire som jag besöker och jag är lika nöjd denna gång! Deras nyöppnade på PUB och det på Djurgården ska jag testa någongång innan jag dör. 
 
Note till mig själv: investera i en nedrans go balsamvinäger när du kommer hem till Ume igen. Vår förra är slut sedan en tid tillbaka och den var god men inte nedrans. Det blir att gå ut på jakt! 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad fina ni är, hoppas ni har trevligt där hemma :)

Svar: Tack Angi! Jag hoppas att du har tid och ses nå snart när jag kommer till Ume igen :)
Jytte

2013-06-13 @ 20:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0