Måndag så vi far till Lycksele

 
 
Gårdagens finbesök i soffan framför SATC med prat om allt som gör livet tufft men mest om sådant som gör livet otroligt underbart, exempelvis kärlek. 
 
Jag har haft turen att varje vecka senaste månaden fått vackra blommor. Jag älskar´t. De får mig att längta ännu mer till våren. Snart är den här, eller något... Oavsett vad så far jag till Lycksele idag på studieresa även kallat klassresa. Där ska vi sova i mysstugor, äta gott, spela bowling, seconhand-titta och ja genomföra intervjuer till vårt projektarbete. Trevligt kommer det bli, garanterat.
 
Hemma imorgonkväll igen och tills dess får vi hoppas att köldhålet Lycksele inte bjuder på allt för kalla temperaturer. Nu ska jag pussa min sovande karl hejdå och det med basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0