Redovisning, opponering och sista dagen på kursen

 
Idag efter att jag fick på mig skorna for jag, iklädd min blommiga skjorta, iväg till skolan för att avsluta kursen i Miljö och Samhälle. Seg dag med redovisningar och skrivande av reflektion men nu är den över och det är också kursen. Endast betyget som är oklart, men sådant är bara en bonus. 
 
Nu är det bara härligheter att se framemot. Ledig dag imorgon då lite nytta och onytta ska hinnas med. För efter jobbet på lördag beger jag mig nedåt för att sova en natt i föräldrarnas hus och sen fara vidare med mor till Amsterdam. Där ska vi röka på och äta browies, men det berättar vi inte för far... 
 
Nu ska jag ta kroppen och bege mig mot den där träningslokalen som benämns Iksu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0