Hemkommen från Gbg och varvat klart

Hand i hand sprang vi i mål efter det absolut roligaste loppet jag sprungit hittintills, Göteborgsvarvet. Riktigt varm och kvalmig dag men vi alla tre tog oss i mål! FOLKFEST (ja med stora bokstäver)! Jag är otroligt glad över hur vi alla presterade. Tempot som jag och Nils höll var perfekt för att loppet skulle vara underbart och trevligt rakt igenom. Vad är prestige med en tid då pulsen är så hög att man inte kan sjunga sånger och ramsor, applådera, prata eller njuta av utsikten och de underbara människorna längst vägen? Inget har jag lärt mig! Pressa tider och pina mig kan jag göra under träning (om jag nu känner för det).
Bästa färdsällskapet hade jag också. Mor min var helt grym! Ja, igår var en av de underbaraste dagarna på länge! Lycka och glädje uti fingerspetsarna! 
 
Efter allt för många utropstecken ska jag hoppa i duschen (som ni ser på sista bilden blev det bara ett snabbt dopp i en sjö igår) och sedan bege mig för att bruncha med flickorna här i Sorunda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0