Måndagar när de är som bäst!

 
Internet är tillbaka och så är jag. Jag citterar min vän Helena "Folk tror att jag är död, för jag finns ju inte på facebook". 
 
Men nu när jag är tillbaka, som sagt, kan jag berätta om min dag. Imorse kom Daniela förbi så att jag fick bjuda henne på frukost och höra om vad som har hänt sedan sist, vilket vi kom framtill var månader sedan..  Sällskap under en promenad, prat i solstrålar och morgonen var fulländad. Ingen annan viktig aktivitet var planerad för denna måndag, ledighet när det är som bäst! Lunch med Nils och sedan möte jag upp Angelica som bjöd på te framför hennes mästerverk till film, Den fula ankungen. 
 
Nu väntar ett långt bad och sedan en kväll med Game of thrones. Åh, min älskade lugna och sköna Måndag!

Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Vad härligt det låter! Man måste passa på at njuta när man har en riktigt lugn dag plus fint väder :)

2013-05-07 @ 08:51:22
URL: http://bakasockerfritt.se/
Postat av: Angelica

Hihi vi hade det riktigt mysigt ;)

2013-05-09 @ 11:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0