Livstecken

 
Jag lever, pluggar rumpan av mig och njuter i fulla drag! Livet går på helt och enkelt. För att ge inblick i livet som levs nu kan jag sammanfatta dagen i punkter och meningar: 
  • Föreläsning från morgon till lunch - organisationsteori, vilket man aldrig kan få för mycket av, eller..?  
  • Lunch åts hemma efter lite fixning av lägenheten. Yes, nu är det färdig renoverad (med undantag för att vardagsrummet ska målas om vid årsskiftet)! 
  • Lite pluggfokus på eftermiddagen
  • Nu gräddas tjockpannkakan i ugnen och Nils har cyklat till butiken för att köpa tillbehör. 
  • Snart ska det alltså ätas middag 
  • Vid cikus klockan 18 ska vi cykla ner till Café Pilgatan för att möta upp Ida och Sofia. Det vankas kvällsföreläsning innehållandes argument för Biologisk mångfald.
 
Typ lite det som händer. Lite fläng hit och dit. Mycket plugg. Annars också mycket bakning, umgänge med karln och fina vänner. Lite jobb. Tyvärr ingen träning då halsen har varit lite sisådär. 
 
Sammanfattat och klart! Sen så har jag såklart otroligt mycket tankar och planer som snurrar i huvudet just nu, får se om jag skriver av mig nångång här snart.
 
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0