tisdag

 
 
Idag vaknar jag upp med lite mer perspektiv på livet. Vilket man bör göra varje dag. Tre funderingar jag har nu:
Att jag är stolt över att jag har ändrat mina konsumtionsvanor ordentligt de senaste åren. 
Att jag alltid har tagit skogen som en självklarhet, vilket den inte är.
Drömmen om hus växer för varje dag lika med obehaget inför att ta stort bolån. Finns bara en bra förebyggande åtgärd: fortsätta att spara och placera.    
 
Osammanhängande. 
 
Idag?
Föreläsning på förmiddagen om alkohollagstiftningen 
Handledning och grupparbete på eftermiddagen 
Och ikväll kommer Anna över för att fika och vi ska sysselsätta oss med att finjustera hennes C-uppsats 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0