Lite från veckan

 
Praktikveckan har varit nedrans intressant och lärorik. Annat som har hunnits med är att jag har promenerat med Dan och pratat igen. En annan kväll träffade jag upp Joanna för att prata igen lite där också. Bra kvällar med fina vänner.
Igår agerade jag löpsällskap till syster och mamma i loppet på Lidingö som är 15km. Otroligt vacker bana och solen sken på oss. 
 
Idag ska jag snart köra bilen mot min kära vän Madeleine. Vi har inte träffats på länge då hon har lämnat Ume och flyttat ner hit till sin Fredrik. Sorgset är det att inte ha henne nära geografiskt men hon gör mer nytta här nere, för sig själv och andra. Madeleine förtjänar optimal lycka och när hon är lycklig då smittar de alla som korsar hennes väg. En sann glädjespridare, dom är sällsynta.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0