kvinnan här är nöjd

 
Hur ser läget ut?
Jo, studerar Livsmedelssäkerhet 15hp, kalas kurs! Och tur som fan att jag känner att det är kalas för annars hade valet av utbildning inte varit rätt. 
 
Har blivit lite förkyld så med tungt huvud är jag inte den piggaste i stan. I det tunga huvudet cirkuerar dock en massa tankar och planer för vår och sommar. Spännande att se hur livet tar form nu. Dock lever jag med vetskapen att mitt liv går lite för bra, lite för lätt. Någongång snart förväntar jag mig en motgång, känns enbart logiskt. Men om livet fortsätter i det här otroliga flowet så får jag inte glömma bort att dela glädje till andra. Typ genom att baka surdegsbröd till sugna, för fyfarao vad bröden jag bakar blir vackra och goda! Jag vet inte vad som har hänt med Mr Surdeg nu när vi var borta men herrejösses vad perfekta bröd den levererar. Euforin som endast en surdegsbagare kan förstå.  
 
Vad skulle kunna förbättras i mitt liv med stimulerande studier, visioner om framtiden och surdegsbröd? Jo, jag ber om att bli fri från förkylningen så att jag kan börja träna ordenligt igen, typ det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0