och tankar på det..

 
Kärlekshelgen spenderades likt många andras med att visa uppskattningen i form av materiela ting. Med ett gigantiskt hjärta, en brödrost, en dag på spa och resturangbesök så var romantiken avklarad för i år, skönt! Nu kan man istället lägga fokus på annat, typ att veckorna fram till framtiden nästan går att räkna på en hand.
 
Jag erkände det högt igår; jag suktar efter ett nytt kapitel i livet. En ny stad, en ny sysselsättning, nya infallsvinklar etc. Mycket nytt helt och enkelt. Fast vännerna (i alla former) spar jag. Vänner är också en del av saken, alla flyr fältet på grund av att de blir klara i sina utbildningar. Det är en sådan fas i livet. 
Dock är det viktigaste vännen inte klar med vad utbildning heter, han pojkvännen alltså. 
Men med snart fem år i bagaget så måste vi klara lite distans från och till, annars är förhållandet i sig inte mycket att hänga i julgranen, trots hjärtan och brödroster. 
 
Lite av de tankar som går just nu. 
 
Nu ska jag spontana över till barndomsvännen och Umebon Isabella för att se hur hon har det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0